האם דיקור סיני עוזר לנדודי שינה ?
top of page

האם דיקור סיני עוזר לנדודי שינה ?

עודכן: 26 בפבר׳


במציאות בישראל נדודי שינה, עייפות ואנרגיה בקרשים עם חוסר יכולת לראות איך המצב משתפר הם בעיה נפוצה שמשפיעה על כל אדם בישראל בשלב זה או אחר.


שינה רצופה מלאה ועמוקה מהווה מרכיב מרכזי באיכות החיים. נדודי שינה יכולים להוביל לתסמינים כמו עייפות קשה, קושי בריכוז, דיכאון וחרדה, ואף להגברת הסיכוי למגוון מחלות פיזיות ונפשיות.


דרך טיפול טבעית ומוכחת שהתקיימה במהלך אלפי שנים היא דיקור סיני.

מאמר שפורסם ב- National Center for Biotechnology InformationI מצביע על הפוטנציאל הפנטסטי של דיקור סיני לטיפול בנדודי שינה ושיפור איכות השינה. על פי המחקר, נמצא כי דיקור סיני יכול להועיל לטיפול בנדודי שינה ושיפור איכות השינה. המחקר מדגיש את העובדה שהדיקור סיני מוכר כהצלחה גם במערכת הרפואה המערבית המודרנית.


דיקור סיני מבוסס על רפואה סינית בעל מסורת עתיקה של עשרות אלפי שנים המבוססת על הגירוי והפעלה של נקודות אנרגטיות בגוף על ידי מחטים דקיקות שכמעט ואינם מורגשות, מטפל בהצלחה בבעיות שונות, כולל נדודי שינה שיכולים להתרחש בגלל מגוון רחב של סיבות, כמו מחשבות טורדניות שאינם פוסקות, חרדה, דיכאון, קשיי נשימה ועוד. 

במאמר זה נסקור מספר סיבות מרכזיות שמסבירות איך דיקור סיני משמש כשיטה טבעית ויעילה לבעיות שינה.

הסיבות האלה יכולות לעזור להבין ולהעריך את היתרונות של דיקור סיני לטיפול בבעיות שינה, ולהבין כיצד היא יכולה לעזור לכם לחזור לשינה מלאה, ארוכה ועמוקה.



כיצד דיקור סיני יכול לעזור?

השפעה על שינה עמוקה ומלאה: לדיקור סיני יש השפעה חיובית על איכות השינה. מחקרים מצביעים על יתרונות של דיקור סיני בשיפור איכות וזמן השינה.

השפעה על זמן הירדמות: דיקור סיני יכול לעזור לקצר את זמן ההירדמות ואת זמניי ההתעוררות אם ישנם בין שלבי השינה. שיפור הנשימה: במקרים בהם אנשים חווים קשיי שינה בשל אף סתום או קשיי נשימה, דיקור סיני יכול לסייע בפתיחת נתיבי האוויר, להפחית גודש באף ולשפר את זרימת האוויר בכלל דרכי הנשימה. גורמים אלו יכולים לסייע בירידה בתדרים של התעוררות בשינה, ולשפר את איכות השינה בצורה משמעותית

החזרת האיזון הטבעי: דיקור סיני יכול להפעיל נקודות מסוימות בגוף שמשפרות הזרימה החופשית של אנרגייה, לסייע להרגיע את המערכת העצבית, להפחית את רמות הלחץ והחרדה, ולהביא את הגוף לאיזון נקי ממחשבות היומיום למצב רגיעה.


דיקור סיני נדודי שינה, אינסומניה
דיקור סיני לנדודי שינה


באיזה צורה משפיע דיקור סיני על נדודי שינה ?


טיפול ב"מה שגורם" לנדודי השינה

כחלק מהרפואה הסינית שרואה את גוף האדם מנקודת מבט כוללת הטיפול בדיקור סיני בנדודי שינה אינו פונה רק אל הבעיה, אלא מתמקד בכלל מערכות הגוף וגורמי הסיבה לבעיה. לדוגמא, אם נדודי השינה נגרמים על ידי עייפות ולחץ, הדיקור סיני יעזור להפיג את העייפות ולהפחית את הלחץ הנפשי, מה שישפר את היכולת לישון בצורה טובה יותר. יתכן לדוגמא כי מערכת העיכול אינה מתפקדת בצורה מטיבית וישנה נפיחות בבטן ועד שלא נטפל בתחושת חוסר הנוחות בבטן ובשיפור מערכת העיכול לא משנה כמה כדורי שינה ניקח הדבר יהווה כמו פלסטר זמני וכאשר נפסיק לקחת את אותם כדורים נדודי השינה יחזרו לפקוד אותנו. על ידי אבחנה נכונה בדיקור סיני נזרים אנגיה באופן שמשפר את מערכת העיכול וכך איכות השינה משתפרת ממשמעותית.דוגמא נוספת הם מחשבות טורדניות שיכולות להשפיע על איכות השינה, במרכז לדיקור סיני תל אביב מתמחים באיזון רגשי שיכול להוביל לנקודת מבט שונה, על אותם מחשבות ודרכים, למצוא אור בקצה המנהרה מה שבטבעיות מוביל לשיפור איכות השינה.


השפעה על הורמוני ההירדמות

במחקר שנערך ב National Library Of Medicine לאחרונה נמצא כי לטיפולי דיקור סיני לנדודי שינה יש קשר ישיר בין הפרשת "הורמון השינה" מלטונין, מה שעוזר לשיפור איכות השינה וזמן ההירדמות.


דיקור סיני מוריד כאבים

דיקור סיני כבר הוכח ביכולתו להוריד כאבים עקשניים במיוחד. אנשים רבים שמגיעים למרכז לדיקור סיני תל אביב, מדווחים שהכאבים שלהם ירדו ובשל כך הם מצליחים לישון שינה רצופה וטובה. הדיקור סיני יכול לשפר את האיכות של השינה על ידי הפחתת כאבים  מה שיכול להפחית את זמן ההירדמות.



דיקור סיני הוכח כשיטת טיפול יעילה לנדודי שינה, בעקבות השפעתו החיובית על מערכת השינה וההירדמות. באמצעות טיפול במגוון גורמי הסיבה ופיתוח איזון נפשי, פיזי ומנטלי, הדיקור סיני מספק פתרונות מותאמים אישית ואפקטיביים לבעיות השינה.



בסיכום המאמר הנוכחי דיברנו על השפעת הדיקור סיני על נדודי השינה וההירדמות, וכיצד יכול הדיקור לטפל בשורש הבעיה ולסייע לטפל במקורם. הודגש כי הדיקור סיני אינו טיפול סימפטומטי בלבד, אלא מגיע לשורש הבעיה ומעודד איזון בגוף ובנפש. בנוסף, תוך דיון בתוצאות מחקרים, והנסיון המוכח שהצטבר נראה כי הדיקור יכול להפחית את המתחים, לשפר את הרגלי השינה, ולטפל בסימפטומים משניים כגון כאבי ראש ועייפות נפשית. 


באמצעות טיפולי הדיקור המתקדמים במרכז לדיקור סיני תל אביב, אנו מזמינים אנשים שסובלים מנדודי שינה לחוות את היתרונות המופלאים של דיקור סיני. עם גישה אינטגרטיבית ומקצועית, אנו מתחייבים לספק טיפול איכותי ואישי שיכול להביא לשיפור משמעותי באיכות השינה וברווחה כללית.







6 צפיות
bottom of page