דיקור סיני איך זה עובד
top of page

דיקור סיני איך זה עובד

עודכן: 5 באפר׳ 2020

הרבה אנשים שמגיעים לטיפול לא כל כך מבינים מה זה דיקור סיני, רפואה סינית וכיצד היא עובדת.


המקור והשיטה דיקור סיני היא טכניקה המבוססת על הרפואה הסינית. מליוני אנשים במשך אלפי שנים משתמשים ברפואה זו כרפואה המרכזית ביותר, בסין כמובן.

בסין ישנם בתי חולים שלמים המטפלים ברפואה סינית. הרפואה הסינית רואה את האדם כמכלול אחד שלם, ורואה הקשרים בין הגוף לנפש. במחינתה המצב הפיזי נקשר עם המצב הנפשי ולהפך.


דיקור סיני איך זה עובד לאורך הגוף זורמים מרידיאנים שהינם ערוצי אנרגיה הקשורים לאיברים הפנימיים. לעיתים בשל סיבות מגוונות נוצרת תקיעות או חולשה במרידיאן מסויים דבר היכול להתבטא ככאב או חולשה. על ידי דיקור במחטים דקיקות וכמעט שאינם מורגשות, אנו מווסתים את זרימת האנרגייה באופן שיוצר שחרור, ומאפשר לגוף לחדש את האנרגיות שלו ולתהליך ההחלמה להתבצע באופן מיטבי.

האם דיקור סיני כואב סיכויים קלושים שתרגישו את חדירת המחט את העור, ובמידה וכן תחושה זאת מייד עוברת כאדוות גל קטנטן בבריכה. יש המייחסים לכך את השחרור הרצוי שמביא לריפוי. כאשר המחט נמצאת במקומה מרבית המטופלית מדווחים על תחושות נעימות, תחושת קלילות כמו מעיין ריחוף על ענן נמשך לאורך זמן רב גם לאחר הטיפול.


כמה זמן עד שמרגישים שיפור משמעותי ? כמו בכלל הנושאים הבריאותיים הדורשים טיפול, קצב השיפור תלוי בהקשר לאיזה בעייה הגעתם, בדרך כלל למקרי כאב חמורים שהתחילו לא מזמן ניתן להרגיש שיפור משמעותי כבר לאחר טיפול הראשון ודרושים 3 - 4 טיפולים עד לתחילת ההשפעה.

דיקור סיני יכול להיות דרך נפלאה להפגת כאב, ולהיטענות באנרגיות מחודשות. מומלץ להתייעץ טרם תחילת הטיפול ולדעת לבחור את המטפל הנכון עבורכם.



40 צפיות
bottom of page