כיצד מומלץ לבחור מטפל בדיקור סיני
top of page

כיצד מומלץ לבחור מטפל בדיקור סיני

עודכן: 8 במרץ 2022

יש כל כך הרבה מטפלים ומטפלות בתל אביב איך אדע במי לבחור ?

על מנת לאפשר לעצמינו את הטוב ביותר בבואנו לבחור מטפל ברפואה סינית ובדיקור סיני, שווה לתת תשומת לב לכמה נושאים כדי לשפר את חווית הטיפול ויעילותו.


נסיון טיפולי רפואה סינית הינה רפואה נפוצה בסין, בארץ לומדים רפואה סינית כ 4 שנים ומשלבים דיקור סיני וצמחי מרפא. ולאחר מכן מתמחים, זאת לפני ההתלמדות והידע הנצבר לאורך השנים. שווה לבדוק את מספר שנות הלימוד אותם עבר המטפל, כמה שנים הוא עוסק בתחום, היכן טיפל בעברו, והאם הוא מוסמך על ידי "איגוד הרפואה הסינית בישראל"

מחיר

בדיקור סיני במקרים בדרך כלל השיפור נבנה באופן מצטבר, ועל כן כדי להגיע לתוצאה הרצויה בדרך כלל נדרשים מספר טיפולים.

מומלץ לקחת את העלות הכוללת בחשבון ולבקש בשיחת הבירור הטלפונית הערכה של כמות הטיפולים הנדרשת.


זמינות

האם יוכלו לקבל אתכם לדיקור סיני בכל יום בשבוע ? בשעה הנוחה לכם ? האם המקום אותו בחרתם נח להגעה עבורכם ? מומלץ שהמקום אליו אתם בוחרים להגיע יהייה קרוב לאזור מגורים או עבודתכם, וניתן יהיה להגיע אליו בנוחות. מעבר לך מומלץ לבדוק את הימים והשעות הפנויות בהם ניתן להגיע לטיפול שכן במרבית המקרים ישנו צורך להגיע יותר מפעם אחת. יחד עם זאת שווה לדעת כי כאשר מצאתם מטפל טוב המרחק שווה את זה.


המלצות

כדאי לוודא כי אותו מטפל אכן עזר במקרים ממש כשלכם. דרך טובה לבדוק זאת הינה דרך המלצות. אם זה המלצות מחברים, המלצות אותנטיות באתר בו אתם גולשים והמלצות דרך Google או בדף העסקי בפייסבוק.


איזה סוג אווירה וגישה מתאימה עבורך ? מצאו לכם מטפל המרגיש נכון עבורכם, שאתם מתחברים אל מה שאתם רואים באתר, בהמלצות חברים או בשיחה הראשונית עימו. הטיפול הראשון יעיל במיוחד להיכרות.

אל תחששו לנסות מספר מטפלים על מנת לקבל החלטה מושכלת שמרגישה נכון. בעזרת הבחירה הנכונה ניתן להרגיש שלווה, ביטחון ונוחות ולאפשר את מיטב הריפוי עבורכם.

הקשיבו לעצמכם כאשר תמצאו את המטפל המתאים זה פשוט ירגיש טוב.




צרו קשר 0507248101



208 צפיות
bottom of page