מערכת העיכול ודיקור סיני, למה זה עוזר ?
top of page

מערכת העיכול ודיקור סיני, למה זה עוזר ?

עודכן: 6 בינו׳ 2021




קרה לכם שהרגשתם בעיות עיכול יותר מידי זמן ושום דבר אחר לא עזר ? ניסתים לשנות תזונה, לקחת כדורים למיניהם עבר יותר מידי זמן ועדיים לא ראיתם אור בקצה המנהרה ?

חדשות טובות, דיקור סיני יכול לעזור בצורה משמעותית, אנשים עם עצירות של שנים, כאבי בטן ונפיחות בבטן לאחר ארוחות, שלשולים, תסמונת המעי הרגיז ונושאים מעין אלו מטופלים במרכז לדיקור סיני תל אביב עם אחוזי ההצלחה גבוהים, מנסיון.

אז מדוע בעצם דיקור סיני עוזר ? הרפואה הסינית רואה את האדם כמכלול שלם ומקשרת את הגוף והנפש יחדיו, כאשר מתבצעת אבחנה של שורש הבעיה בבואנו לטפל בדיקור סיני, נפנה לשורש חוסר האיזון שיכול להיות ללא קשר ישיר למערכת העיכול ויחד עם זאת בעל השפעה עליו, ובנוסף נבחר נקודות שמטפלות בצורה ממקודת במערכת העיכול.


ההקשר בין רפואה מערבית לדיקור סיני

ברפואה המערבית ישנו עצב הנקרא עצב הוואגוס עצב זה מתחיל במח וממשיך אל בית החזה והבטן, אחד מתפקידיו הוא הפעלת שרירי מערכת העיכול. השרירים המערכת העיכול עובדים בצורה לא רצונית. לנו אין יכולת להפעיל את שרירי העיכול בצורה רצונית אלה הם מופעלים בהתאם למצב הגוף הכללי, אם אנו רגועים מערכת העיכול תפעל בצורה מיטבית, כאשר אנו בלחץ או מתח תתכן הפרעה וירידה בתפקוד של מערכת העיכול. בדיקור הסיני על ידי הפעלת נקודות מסויימות בגוף, יכול להחזיר לגוף את מצבו המאוזן והרגוע ובכך לעזור למערכת העיכול לתפקד טוב יותר, בנוסף ישנם נקודות שיותר ממוקדות במערכת העיכול עצמה. בבואנו לטפל במערכת העיכול נטפל בשני התופעות יחדיו. הדיקור מתבצע על ידי מחטים דקיקות ושכמעט ואינן מורגשות ופותח חסימות היכן שישנו צורך.


במרכז לדיקור סיני תל אביב כאשר אנו פונים לשורש חוסר האיזון ומתיחסים לבעיה העיקרית ממנה סובלים איכות השיפור עולה, וכך במרבית המקרים בהחלט ייתכן שנראה שיפור בנושאים נוספים הקשורים לגוף ולנפש שנמשכו דיי הרבה זמן, דברים ש "התרגלנו אליהם". יתכן שתרגישו יותר עירניים, נינוחים ושלווים, ייתכן שאיכות השינה שלכם תשתפר משמעותית גם כן או שפשוט תרגישו יותר טוב.


אנו נצפה לראות שיפור במערכת העיכול לאחר מספר טיפולים בודדים, המטרה הינה שאותו שיפור ישתרש אצליכם כמצבם הטבעי עד שתשכחו את הסיבה לשמה הגעתם מלכתחילה.


35 צפיות
bottom of page