מיגנרה - 5 דרכים יעילות וטבעיות להתמודדות
top of page

מיגנרה - 5 דרכים יעילות וטבעיות להתמודדות

עודכן: 27 בספט׳ 2019



התקף מיגרנה יכול להוות מטרד משמעותי, בחילות ואף הקאות, חוסר סבילות לאור ולרעשים. הכאב הפועם יכול בקלות להשפיע על שגרת החיים.

מעבר לאפשרות לחכות שההתקף יעבור כאשר הוא מגיע ישנם אפשרויות להתמודד עם התקפי מיגרנה כאשר הם מגיעים ואף דרכים ללמוד כיצד ניתן להימנע ככל הניתן מהמיגרנה להגיע. במידה וגם אתם סובלים מהתקפי מיגרנה שווה לקרוא וליישם.


מעבר לאפשרות לחכות שההתקף יעבור, כאשר הוא מגיע ישנם אפשרויות להתמודד עם התקפי מיגרנה ואף דרכים ללמוד כיצד ניתן להימנע ככל הניתן מהמיגרנה להגיע. במידה וגם אתם סובלים מהתקפי מיגרנה שווה לקרוא וליישם.

סביר להניח שיש לכם רגישות רבה יותר לאחד מהם או ליותר. זהו אותם מגיעים והמנעו מההקף טרם הגעתו על ידי כדורים נגד כאבים או פורמולות צמחי מרפא טרם תחילת ההתקף. מחקרים מוכיחים שככל שתטפלו בהתקף מוקדם ככל הניתן כך ניתן הסיכוי הגדול ביותר להקלה. דיקור סיני היא דרך בה ניתן לטפל בשורש הבעיה באופן בו התקף המיגרנה לא יגיע יותר. הכירו מה גורם להתקף להגיע אצלכם ישנם אנשים אשר כאשר לא אכלו כל הבוקר נוטים לפתח התקף, אם זה המקרה שווה לשקול ארוחה קטנה בבוקר. ישנם אנשים אשר כאשר אינם שותים מספיק התקף מיגרנה עלול להתפתח, שווה להכיר בכך ולשתות בהתאם. אתם מכירים את עצמכם, גלו מה במקרה המיוחד שלכם גורם להתקפי המיגרנה אולי חשיפה ממושכת לשמש ? שווה לחקור ולגלות ובהתאם לכך פעלו או הימנעו על מנת להפחית את הסיכויים להתקף.


פינה חשוכה ורגוע רגישות לאור ולרעשים הינם גורם שכיח בקרב אנשים החווים התקף מיגרנה. בהתאם לחייכם מומלץ להכין פינה מראש עבור התקף שיכול להגיע. כאשר מגיע התקף לעבור לשם, נשימות עמוקות ותרגילים להרגעה יכולים לעזור, מעבר לכך תרגולם באופן קבוע יכול למנוע מהתקף מיגרנה להגיע.


קפאין כוס קפה יכולה לעזור להפסיק מיגרנה, הרבה תרופות ללא מרשם רופא מכילות קפאין בתוכם. שימו לב שאתם לא שותים יותר מכוס אחת והשתדלו להימנע אל מעבר לשלוש כוסות קפה בשבוע אשר ממריץ את מערכת העצבים שלא לצורך ועל מנת שלא לפתח תלות בקפה. מתינות הינה מילת המפתח.


השתמשו בחום או קור זוכרים מקרים שקרח עזר לכם באיזשהוא סוג של כאב או מקלחת חמה שהרגיע או שקית חמה על הבטן ? טמפרטורה ידוע ככלי שיכול לעזור במגוון נושאים בריאותיים. שימו לב מה עוזר לכם, אם אתם נוטים לפתח התקפים כאשר אתם בשמש סביר להניח שקור יכול לעזור למיגרנה וכדאי להשתמש בו. ייתכן שמקלחת חמה יכולה לעזור בהתקף, גלו מה עוזר לכם והשתמשו בכלי יעיל זה.

בחרו את הכלים המתאימים עבורכם לטיפול במיגרנה

טיפול במיגרנה לעיתים קרובות הינו דבר מעט יותר מסובך מאשר לקחת כדור, מצאו את השיטה המתאימה עבורכם, ייתכן שיהיה צורך עבורכם במספר שיטות על מנת לטפל במיגרנה בצורה יעילה.

רפואה סינית הינה צורת טיפול הפונה אל רובד יותר עמוק אל מעבר להתקף עצמו בעזרת דיקור סיני ניתן להגיע לידי איזון באופן בו עצמת ותדירות הופעת המיגרנה תרד באופן משמעותי עד להעלמתה. צרו קשר והיפתרו מהכאב

16 צפיות
bottom of page