לא צריך לסבול מכאבי מחזור, אפשר להיפתר מהכאב, דיקור סיני מציע אור בקצה המנהרה
top of page

לא צריך לסבול מכאבי מחזור, אפשר להיפתר מהכאב, דיקור סיני מציע אור בקצה המנהרה


דיקור סיני כאבי מחזור

נשים רבות מתמודדות עם כאבי מחזור כשתחושות של כאבים, עייפות ולחץ, מגבירים את חוסר הנוחות הפיזית והרגשית. המחזור החודשי הוא לא רק תהליך ביולוגי, אלא גם חוויה אישית המשפיעה על היום-יום של נשים רבות. כאבי מחזור, או פרקי זמן של כאבים חזקים ומתמשכים, יכולים לגרום לרגשות של עצבנות, וחוסר ריכוז, ולהשפיע באופן ישיר על הפעילות היומיומית. התחושה של כאבי מחזור קשים שמגיעים ללא הודעה מוקדמת, יכולה לעכב ולהפריע לפעילות רגילה כמו עבודה, לימודים ולהוריד את מצב הרוח ולהשפיע על קשרים חברתיים. אולם, להבדיל מההנחה המקובלת שכאבי מחזור הם חלק בלתי נפרד מחיי נשים, גישת הרפואה הסינית מציעה פתרונות טבעיים ויעילים המבוססים על תכנית טיפול ייחודיות. באמצעות דיקור סיני, ניתן להפחית את כאבי המחזור ולהבטיח תחושת נוחות ובריאות לאורך תקופת המחזור.אנחנו יכולים לומר בביטחון כי ב"מרכז לדיקור סיני תל אביב" ב 95% מהמקרים, טיפולי הדיקור מספקים תוצאה מצויינת ללא כל טיפול נוסף.



האם דיקור סיני יכול להיות הפתרון לכאבי מחזור?

מחקר שנעשה במחלקת הנשים בבית חולים בסיאול שבקוריאה חקר את היעילות והבטיחות של דיקור סיני לטיפול בנשים עם כאבי מחזור, המוגדרים" ככאבים מכווצים" ללא כל סימנים נלווים אחרים. המחקר מדגיש את המגבלות של טיפולים קונבנציונליים כגון תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות (NSAIDs) ותרופות מערביות אחרות אשר עשויים שלא להיות יעילות עבור כל הנשים ויכולות להתלוות אליהם תופעות לוואי לטווח הארוך


הממצאים מצביעים על כך שדיקור סיני יכול להוות אפשרות טיפול יעילה ובטוחה לנשים עם כאבי מחזור (דיסמנוריאה ראשונית), ומאפשר הקלה משמעותית בכאבים ולכלל הסימנים הנלווים בצורה יעילה יותר בהשוואה לתרופות נוגדות דלקת NSAIDs או ללא טיפול כלל. המחקר מציין גם את הפוטנציאל לשמירה של יעילות טיפולי הדיקור לאורך זמן.המחקר מדגיש את הקבלה הגוברת של הדיקור הסיני ברפואה המערבית לשיכוך כאבים, לרבות כאבי מחזור.מניסיוני האישי כמטפל בדיקור סיני במחלקת שיקום באיכילוב ראיתי איך טיפולי הדיקור עוזרים להורדת הכאבים ולשיפור מדדים כששום טיפול אחר לא עזר וכיצד רופאים שמחים להפנות אנשים לטיפולים כל פעם מחדש וכיצד גם הרופאים הסקפטיים ביותר במחלקה התחילו להיעזר בשירותי הדיקור.


מהו דיקור סיני:

דיקור סיני הוא טיפול מקובל ונפוץ ברפואה סינית מסורתית ומשמש כאמצעי טיפולי ראשי במגוון רחב של תחומים ברפואה. הוא נפוץ במיוחד לטיפול בכאבים, כולל כאבי מחזור, כאבי גב, כאבי ראש, כאבי שרירים, ועוד. בנוסף, דיקור סיני משמש גם לטיפול בבעיות רפואיות כלליות כמו בעיות נשימה, בעיות עיכול, בעיות רגשיות, ועוד.


הטיפול בדיקור סיני מתבצע באמצעות הכנסת מחטים דקות שכמעט ואינם מורגשות בנקודות מסוימות בגוף. כאשר המחטים נכנסות לעומק העור, מתקבלת תחושה של דקירה קלילה או עקצוץ קל. זה מעורר את האנרגיה הפנימית של הגוף ומקדם את התהליכים הרפואיים הטבעיים שלו. המחטים מוכנסות בנקודות המיוחסות לאיזון ולטיפול בבעיה או בכאב הספציפי ובהתאם למצב הבריאות הכללית..


מדוע דיקור סיני ייחודי:

בעוד שהרפואה המערבית מתמקדת בטיפול בסימפטומים, דיקור סיני המבוסס על הרפואה הסינית מתמקד בטיפול בשורש הבעיה והגורמים לה. בכך, הוא לא רק מטפל בתופעות של הכאב או המחלה, אלא גם מטפל בגורמים המובילים להתפתחותה. דרך זו מאפשרת טיפול אפקטיבי וכולל, שמתמקד במניעת חוזרת של הכאבים או הבעיה הבריאותית ושיפור הבריאות ואיכות החיים הכללית.


בראיית הרפואה הסינית הגוף והנפש, המחשבות והרגשות אחד הם. הדיקור הסיני מטפל בכאב או בבעיה בריאותית בראייה רחבה ומסתכל על הגוף כמכלול אחד שלם. הוא מעודד איזון ואת עוררותם של מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. בדרך זו, הוא מסייע להשיג בריאות מתמשכת ואיזון פנימי, ולא רק להסיר סימפטומים זמניים. דיקור סיני מציע גישה ייחודית מובהקת לטיפול בכאבי מחזור ותסמינים נוספים הקשורים למחזור החודשי.


דיקור סיני נחקר רחבות והוכח כטיפול המספק הקלה מהירה ותוצאות עמידות לאורך זמן, וכן מצוין כאפשרות טבעית ויעילה לטיפולים קונבנציונליים שעשויים להגיע עם תופעות לוואי. התוצאות המתקבלות במרכז לדיקור סיני תל אביב מוכיחות פעם אחר פעם איך דיקור סיני משמש ככלי יעיל לטיפול בכאבי מחזור, גם עקשניים במיוחד. מעבר לכך הדיקור הסיני במרכז מאפשר תחושת איזון פיזית ורגשית שמשפיעה ומעצימה את תחושת הרווחה לגוף, לנפש ולהרגשה הכללית.


אם אתם סובלות מכאבי מחזור או מבעיות בריאותיות נוספות, ניסיתם כבר דיקור ועדיין לא ראיתם כל פיתרון, אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישה במרכז לדיקור סיני תל אביב. נשמח להכיר אתכם, להעריך את מצבכם, למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם ולהציע טיפול מותאם אישית שיעזור לכם להוריד את הכאב, להרגיש טוב יותר ולחזור לחיים באיכות מיטבית.




דיקור סיני תל אביב כאבי מחזור


צפייה 1
bottom of page