המרכז לדיקור סיני תל אביב בזמן הקורונה מי מגיע עכשיו ?
top of page

המרכז לדיקור סיני תל אביב בזמן הקורונה מי מגיע עכשיו ?



בזמן הזה בו אנו חווים חוסר וודאות, חוסר היכולת לבלות יחד עם תחושה של... איך לנסח את זה נכון , דיכאון קל ? לרבים מהמטופלים שמגיעים לטיפול במגוון נושאים בריאותיים מדווחים שהמצב משפיע. ישנם אנשים שמגיעים כדי לפתור בעיות בריאותיות כמו מיגרנות, כאבי גב, בעיות שינה, צרבות ועוד ועוד.. ויש אנשים שמגיעים במיוחד בתקופה זו לדיקור סיני כדי לחוות איזון בחייהם ופשוט להרגיש יותר טוב.

נעים מאד שמי עודד המקים של המרכז לדיקור סיני תל אביב. אל מעבר לדיקור סיני במהלך שנות נסיונותי התחוור לי שיותר ויותר אנשים שמגיעים לבעיות בריאותיות מסויימות, גם לאחר שהם נפתרו אוהבים לחזור כדי לחוש בתחושת האיזון. ישנם אנשים שמגיעים ואוהבים לדבר את אשר על ליבם - שזוהיא צורת ריפוי דיי מרכזית ישנם אנשים שאוהבים להגיע ולהישכב על מיטת הטיפולים ולקבל טיפול מאזן

ישנם אנשים שנהנים מהדיוק של הדיקור הסיני באיזון הגוף והנפש ואוהבים לשלב את כל הייתרונות יחדיו. אני זורם כי אני נהנה.

אז אייך נראה הטיפול המאזן ? הטיפול בדיקור סיני מתבצע על ידי מחטים דקיקות שלרוב אינם מורגשות מטבעו של הטיפול הוא כולל בתוכו מגע. אל מעבר לבחירת השילוב הנכון של נקודות דיקור סיני עבור מטופלי בצור ההנכונה עבורם, אני משתמש במגע מה זה בדיוק ? אינני יודע בוודאות, אמנם למדתי 4 שנים שיאצו ותמיד אומרים לי שיש לי ידיים טובות אך מהות הטיפול היא דיקור סיני ומשלב זאת לעיתים בטיפולים, מה שאני כן יודע בוודאות זה שזה עובד ושאנשים חוזרים שוב שוב כדי להינות באותו טיפול בדיוק. אני חושב שהמילים חמלה, קבלה, צינור, תחושה, ידיעה, מודעות, נתינה וחיבור יכולים לשמש מעיין גשר להסביר את מה שאני עושה, אך דבר אחד אני יודע שכמעט כל מי שמגיע אוהב לחזור כל פעם מחדש.


מה הייתרונות בהגעה לטיפול לא רפואי שיודע לרפא מצויין ? אם חליתם או שאתם סובלים מכאבים ממושכים כדי לקבל טיפול אינכם צריכים לראות המון אנשים באותו חלל עד שתגיעו לקבלת הטיפול כאן תראו את המטפל וייתכן אולי עוד אדם נוסף. הטיפול מתייחס לכאב או לחוסר האיזון אך מעבר לכך מתייחס לכלל המערכות בגוף ולכן מחזק ומאזן אתכם בכל האספקטים, כמו שינה, מערכת העיכול ועוד. יתכן כי תחוו תחושה של איזון, כמו מעיין תחושת ריחוף קלילה ונעימה. במיוחד בתקופת חוסר הוודאות הזאת בה אנו חיים אני רואה יותר ויותר אנשים אוהבים להגיע לקבל טיפול שאמנם אינו נחשב לרפואי אך עושה הרבה מעבר ועוזר היכן שרופאים לא מצאו פיתרון ובנוסף מאפשר להינות מהיתרונות הנוספים שיש למרכז לדיקור סיני להציע.


10 צפיות
bottom of page