האם דיקור סיני הוא הפתרון לחרדה ?
top of page

האם דיקור סיני הוא הפתרון לחרדה ?

עודכן: 14 באפר׳



כשאנו חווים חרדה זה מרגיש כאילו האדמה נשמטת לנו מתחת לרגליים. אנשים רבים בישראל במיוחד בתקופה זו סובלים מחרדות, והחיפוש לדרכים טבעיות לטיפול מתפשט ומתרחב. החרדה, כתופעה רגשית שכיחה, משפיעה לא רק על התפקוד היומיומי, אלא גם על תחושת הביטחון. האם דיקור סיני יכול להיות התשובה?


במהלך השנים דיקור סיני הרוויח בכבוד את שמו כטיפול שמאפשר תוצאות חיוביות במגוון רחב של בעיות בריאותיות, השאלה כאן היא האם דיקור סיני יכול לטפל בהצלחה בבעיה נפשית מורכבת כחרדה הקשורה בנפש האדם. כמובן, אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו, אך ניתן לחשוב על מספר נקודות שיכולות לעזור לנו להבין יותר טוב את התפקיד של דיקור סיני בטיפול בחרדה. במאמר זה, נבין מהי חרדה נסקור את השאלה האם דיקור סיני יכול לעזור לחרדה ממספר זוויות, נסקור תובנות אישיות כמטפל בדיקור סיני ונבין מהו התפקיד האמיתי של דיקור סיני בטיפול בחרדה והאם הוא יכול להיות חלק מהפתרון.




מהיא חרדה ואיך היא משפיע על חיי היומיום

חרדה היא תחושה רגשית אשר מתארת חשש, דאגה וכאב לגבי אירועים עתידיים או פוטנציאליים. זו תגובה רגשית טבעית למצבים מאיימים או מאתגרים, אך כאשר היא מתורגמת לחוויה רגשית או פיזית מוגזמת או מתמשכת, היא עשויה להפוך לבעיה בריאותית.


החרדה משפיעה על החיים היומיומיים בצורות שונות. היא עשויה להיות מורגשת כחוסר נוחות בגוף כמו תחושת כיווץ, ריבוי מחשבות טורדניות עם חוסר יכולת להפסיקם, קשיים בהתמודדות עם חיי היומיום ויכולה להשפיע על היכולת להתרכז בעבודה, בלימודים ואף יכולה להוות גורם המונע פעילויות חברתיות ואישיות. 


מי שסובל מחרדה עשויה להרגיש שאינו אוחז בהגה של חייו, כמו עלה שנסחף ברוח, ולחוות קושי בהתמודדות עם רגשות כמו פחד, חוסר ביטחון ודאגה. החרדה עשויה להפחית מרגשות שביעות הרצון, אושר פנימי ושמחה ולהוביל לרגישות יתר לגירויים פיזיים ונפשיים. אז איך בעצם מטפלים במרכז לדיקור סיני תל אביב בחרדה ? כדי להבין זאת בואו נסקור בקצרה מהו דיקור סיני.


מהו דיקור סיני

דיקור סיני הוא אחד משיטות הרפואה המסורתית הסינית העתיקות ביותר, שמתרכזת בהשפעת האנרגיה החיובית בגוף על מנת לטפל בבעיות בריאותיות ולהפעיל את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף. השיטה מבוססת על הידע הרחב של הסינים בנושא האנטומיה, הפיזיולוגיה ואנרגטיקה הגוף.


דיקור סיני משתמש במחטים דקיקות שכמעט ואינם מורגשות בעור על מנת לפתוח את נקודות האנרגיה בגוף, הידועות כנקודות דיקור. הן מהוות נקודות מפגש של אנרגיה חיובית של גוף האדם ונקודות אלו נמצאות לאורכם של מסלולים וקווי אנרגיה ייחודיים בגוף. המטרה בדיקור סיני היא לשחרר או לשקם את זרימת האנרגיה בגוף, וכך לקדם את תהליכי הריפוי הטבעיים שלו.


טיפולי הדיקור הסיני מתרכזים בנקודות דיקור המתאימות לבעיות הבריאותיות של המטופל. המטפל משתמש במחקר קפדני ובידע מעמיק בשיטות הרפואה הסינית לקביעת הנקודות המתאימות ולביצוע הטיפולים בהתאם.


למרות שבמרכז לדיקור סיני תל אביב לעיתים קרובות חווים שיפור יחסית מהר, דיקור סיני אינו פועל באופן מיידי להקלה על חרדות או כאבים אלה משקם את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף מה שדורש סבלנות והתמדה. עם זאת, רבים מדווחים על תוצאות על תחושת רווחה והקלה משמעותית לאורך זמן גם כששום טיפול אחר לא עזר.




איך דיקור סיני עוזר לחרדה ? אחת הדרכים שבה דיקור סיני עוזר לטפל בחרדה היא על ידי עיכוב השחרור של הורמונים ומרכיבים כימיים אחרים בגוף שמגרים את התגובה ללחץ וחרדה. במהלך הטיפול, מגורות מספר נקודות מסוימות בגוף שמיועדות להרגיע את המערכת העצבית ולשחרר רכיבים כימיים המקנים תחושת שקט ורוגע.


בנוסף, דיקור סיני יכול לעזור לשחרר תחושות של מתח ולהפחית את העצבות והחרדה על ידי עידוד זרימת האנרגיה הכללית של הגוף. כאשר האנרגיה זורמת חופשית, ניתן לחוות תחושת רוגע ושלווה פנימית שמקלה על תסמיני החרדה.


זווית אישית על הייחודיות בטיפולי חרדה במרכז לדיקור סיני תל אביב.

המרכז לדיקור סיני בתל אביב הוקם על מנת לאפשר מענה טבעי ויעיל למגוון נושאים בריאותיים. מגיעים למרפאה אנשים שסובלים מכאבים חמורים, בעיות בריאותיות וכלל בעיות הגוף. הטיפול בדיקור סיני תמיד ריתק אותי. ובכל פעם אני מופתע מחדש מהיכולת של הטיפול לשפר משמעותית את מצבם הבריאותי של מרבית האנשים שמגיעים לטיפול.כאשר אנשים מגיעים לטיפול בבעיה בריאותית פיזית, הם מופתעים לגלות איך הטיפול מאפשר שלווה, כמו מעיין ריסטרט לגוף ולנפש שמעצים את איכות ואופן זרימת האנרגיה בגוף ועל כן התוצאות מהירות הרבה יותר.


כדי להבין כיצד הריפוי מתבצע בואו נבחן כמה מושגים.

השדה האנרגטי שקיים בכל אחד מאיתנו, או ההילה שלנו הוא מה שקורן מאיתנו תמיד ואינו ניתן לכימות. התדר שלנו והקצב והעוצמה בה התדר שלנו קורן נקבע על ידי המחשבות, התפיסות, האמונות והרגשות שלנו. במידה וחווינו אירוע טראומטי שלא עובד ברמה ההבנתית, אותם רגשות שחווינו ממשיכות להתקיים ברמה לא מודעת בגופנו וממתינות להירפא.


במידה ולא עיבדנו את החוויה הרגשית ברמה ההבנתית אנחנו ממשיכים או ממשיכות לחוות את אותם "אירועים" במצבי חיים חדשים באופן תדיר מה שגורם לעיתים קרובות לחרדה. בעזרת טיפולי דיקור סיני לחרדה ובמידת האפשר אנו משלבים הילינג אנרגטי כדי להחזיר לגוף את התדר הטבעי. כאשר טיפול זה משתלב עם דיקור סיני מקצועי, איכות הטיפול מתעצמת.

אנשים שהגיעו לטפל בדיקור סיני לחרדה מדווחים כי אחרי הטיפול הם חווים שקט, רוגע שמאפשר לתובנות חדשות להגיע. ותחושת שלום פנימי. כאילו הם מרחפים על ענן.



אז האם דיקור סיני מטפל בחרדה ?

מניסיוני אני יודע שטיפולי דיקור סיני יכולים להוריד את רמות החרדה בצורה משמעותית. בוודאי שכן! יחד עם זאת, בימים שלאחר הטיפול מומלץ להקשיב לגוף, למחשבות ולרגשות העולים ולתת להבנות חדשות להגיע


אם אתם מתמודדים עם חרדה ומחפשים דרך טבעית ויעילה להתמודד עם תחושות הלחץ והדאגה, טתם מוזמנים לקחת צעד קטן וליצור קשר, כאן תוכלו למצוא טיפולים מקצועיים בדיקור סיני המיועדים להקל על תחושות החרדה ולשפר את איכות החיים שלכם.


במרכז לדיקור סיני בתל אביב, תמצאו את התמיכה וההדרכה הנדרשת כדי להתמודד עם האתגרים הנפשיים בדרך שלא רק יקלו עליכם, אלא גם יעזרו לכם להתקדם ולהתפתח, שכן רגשות ותחושות כמו שלום, אהבה, שמחה, רוגע סקרנות, הערכה, הרמונייה ואהבה יכולים לנבוע מתוכינו בטבעיות. אל תישארו עם החרדה לבד, קחו את הצעד הראשון לשינוי וצרו קשר עם המרכז לדיקור סיני כדי לקבוע פגישה טיפולית ראשונה ולהתחיל את הדרך להתמודדות יעילה למען שלוות הגוף והנפש


מאת עודד גיאת - מטפל במרכז לדיקור סיני תל אביב


דיקור סיני חרדה


5 צפיות
bottom of page