דיקור סיני לכאבים ממושכים
top of page

דיקור סיני לכאבים ממושכים

עודכן: 13 בינו׳ 2021


כמעט כל אחד מכיר את התחושה של כאב כלשהוא שמופיע ולא חולף, אנו מחכים ואומרים עוד יום, עוד ימיים זה יעבור, וכך מבלי לשים לב אנו מוצאים את עצמינו תקועים עם הכאב ללא כל פיתרון. רק מי שחווה כאב מסוג עיקש שאינו מראה סימני עזיבה, יודע כמה זה מתסכל ומעיב על איכות החיים.


כאבים ממושכים שכיחים למדי ומטרידים כ 17% מהאוכלוסייה, ייתכן בגלל חולשה מסויימת של אחת המערכות בגוף, בשל תאונה או נפילה, או בגלל ישיבה או עמידה או תנועה ממושכת שאינה בריאה. כאבים ממושכים שכיחים יכולים להיות כאבי ברכיים, כאבי ראש, כאבי גב תחתו, דלקות פרקים ועוד...


דיקור סיני מזה אלפי שנים מטפל בהצלחה בכאבים ממושכים ולאחרונה הוא זוכה לתמיכה של הרפואה המערבית בארץ ובעולם כאשר מחלקות בבתי חולים בארץ מצרפות אליהם דיקור סיני להקלה ושיכוך כאבים ורופאי משפחה ממליצים לפנות לדיקור סיני להורדת כאבים. במחקרים רפואיים נראה בבירור שדיקור סיני יעל בהורדת כאבים יחד עם יתרונות נוספים המשפרים את איכות החיים.


אייך דיקור סיני עובד ?

בדיקור סיני מוחדרות מחטים דקיקות לנקודות אסטרטגיות בגוף, ובכך תורמות להפגת הכאב, על פי הרפואה הסינית זורמים לאורך הגוף ערוצי אנרגייה. כאשר ישנה חוסר זרימה או תקיעות בערוץ זה יופיע כאב. משפט נפוץ ברפואה הסינית אומר "היכן שיש תנועה אין כאב והיכן שיש כאב אין תנועה" על פי עיקרון זה בהתאם למיקום הכאב מטפל בדיקור סיני יזהה באיזה ערוץ אנרגטי ישנה חסימה וישחרר חסימה זו בהתאם. בראייה "סינית" כל ערוץ אנרגטי מקושר לאיבר מסויים בגוף ועל כן דיקור סיני טומן בחובו יתרונות נוספים המשפרים את איכות החיים.


בהסתכלות יותר "מערבית" הדיקור הסיני שולח אותו חשמליים למח ולעצבים ומבצע מעיין "ריסטרט" לגוף יחד עם שחרור אנדרופיהים ומשככי כאב טבעיים למקום הכואב ובכך משכך כאב ופונה לשורש הכאב על מנת שלא יחזור בשנית.


דיקור סיני מטפל בכאבים מגוונים בגוף כמו

  • כאבי גב

  • כאבי ברכיים

  • כאבי ראש

  • כאבי מחזור

  • כאבים מפציעות

  • דלקות פרקים

  • כאבים לאחר מחלה או טיפול ממושך



מדוע דווקא דיקור סיני ? בגישת הרפואה המערבית צורת הטיפול בכאבים הינה לרוב נטילת משככי כאבים להם תופעות לוואי ובכל מקרה לא מומלץ לקחת אותם לאורך זמן, דיקור סיני הינו טיפול טבעי שמעודד את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף לעבוד בצורה מיטבית ועל כן הוא תומך בגוף מבפנים וללא תופעות לוואי.


דיקור סיני מטפל אל מעבר לכאב באדם עצמו ביחס לטיפולים במשככי כאבים שפועלים כמו פלסטר ומשככים את הכאב באופן זמני, דיקור סיני פונה לשורש הבעיה , ומטרתו להעלים את הכאב על ידי החלמת הגוף הטבעית, ולבריאות שנמשכת לאורך שנים. לדיקור הסיני כטיפול שמאזן את כל הגוף ישנו אפקט מרגיע ועל כן איכות השינה יכולה להשתפר ושלווה ורוגע יכולים לבוא לידי ביטוי.


במידה וישנם כאבים ממושכים אין צורך לסבול, ישנו אור בקצה המנהרה דיקור סיני צרו קשר כעת והחזירו לעצמיכם את איכות חייכם המרכז לדיקור סיני תל אביב





13 צפיות
bottom of page