דווקא בתל אביב, מדוע להשקיע בדיקור סיני ?
top of page

דווקא בתל אביב, מדוע להשקיע בדיקור סיני ?

עודכן: 20 בדצמ׳ 2022



המחשבה שעם הזמן זה יסתדר לא מראה סימנים, אך זה רק נהייה יותר גרוע, אני מרגישה שאני כמו במבוך וצריכה פסק זמן. תל אביב הייתה בהתחלה ממש מגניבה אבל עם הזמן אנשים נראים פה יותר ויותר לחוצים, לא בטוחה אם זה אני או שזה מה שנהייה כאן לאחרונה, איפה השלווה, השמחה, השפיות . אחותי כבר שנים הולכת לדיקור סיני ואומרת שזה ממש עושה לה טוב וששווה לי להגיע אבל אין לי זמן אני עמוסה עד הראש. כמטפל בתל אביב בדיקור סיני אני פוגש לעיתים קרובות מטופלות ומטופלים עם מצבים מעיין אלו, הכנתי עבורכם מספר שאלות שיכולות לצוץ עבור אלו שטרם ניסו והבינו את הייתרונות של להגיע לדיקור סיני במיוחד בתל אביב העיר ללא הפסקה, למה ? כי צריך קצת הפסקה


למה דווקא בתל אביב עיר ללא הפסקה טיפולי דיקור סיני יכולים לעזור לי ?

כי צריך קצת הפסקה, כאשר המח רץ לכל הכיוונים אנחנו לא חושבים כל כך בהיר ולעיתים יכולים למצוא את עצמינו תקועים במעגל שאינו נגמר, במערכות יחסים בעבודה, עם המשפחה או חברים, ולעיתים דיכאון וחרדה יכולים להגיע ולהישאר, ואנחנו יכולים לאבד כיוון, במיוחד בתל אביב, העיר בה הכל קורה. אז זהוא שבזמן שהכל קורה, לא תמיד מה שקורה זה מה שאנחנו באמת רוצים, אנחנו מקדישים מעט זמן להתכנס ולהרהר בבהירות במחשבותיינו, ובמה מתאים באמת עבורינו. במרכז לדיקור סיני תל אביב מטפלים במגוון נושאים בריאותיים ובאיזון הגוף והנפש. הרבה מהמטופלים מדווחים לאחר טיפולי דיקור סיני על חידוש אנרגטי, על רעיונות חדשים שמגיעים בעקבות הטיפול יחד עם תחושת רעננות, כמו לאחר חופשה של סופשבוע ארוך ונעים.


מדוע דווקא בתל אביב ? בתל אביב כולם הולכים מאד מהר, והאנשים לחוצים בדרך כלל, מכירים את זה שכאשר אתם שומעים מוסיקה לפעמים את נמשכים ומתחילים לרקוד ? זה בגלל שאנרגיית המוסיקה הדביקה אתכם, אותו דבר קורה עם האנרגייה של העיר, אנחנו הולכים למכולת ולא מבינים מדוע אנחנו ממהרים או לחוצים, ייתכן כי זה בגלל אנרגיית העיר והאנשים שבאנרגיה זו מסביבינו. דיקור סיני משאיר אותנו במרכז שלנו בידיעה כי אנחנו תמיד נמצאים וקיימים.


אני בקושי מפנה זמן לעצמי למה שווה להשקיע בדיקור סיני ? מכירים את מרוץ העכברים שרצים מאד מהר ולא יודעים בדיוק היכן היציאה, הדיקור הסיני מאפשר איזון. לחשוב בצורה בהירה, להבין דברים שקצת קשה להבין כאשר פועלים באוטומט, ולנתב את הזמן והאנרגייה שלנו בצורה מיטבית. דיווחים על שיפור ביעילות העבודה, דווחו לאחר טיפולי דיקור סיני, חשיבה מחוץ לקופסא שפתחה פתח להזדמנויות חדשות , אפשרות להבין אייך לפתור נושאים בצורה שלא חשבו עלייה ואף חסכו זמן בשל כך.


ואם כבר טיפול מדוע דווקא דיקור סיני ? הרפואה הסינית היא רפואה עתיקה עם נסיון של אלפי שנים ואם כבר טיפול לנפש או לגוף, למה לא לשלבם יחדיו ? מחטי הדיקור כמעט ואינן מורגשות ותחושת נעימה של זרימת אנרגיה מורגשת במרבית הטיפולים, היתרונות שטמונים בטיפולי דיקור סיני יכולים להיות רבים, שינה שלווה יותר, הפחתת מתח נפשי, השריית שלווה ורוגע, ואפשרות לכוון את הגוף לאיזון בצורה טבעית כמו שכבר עושים מליוני אנשים ברחבי העולם. הרבה מטופלים מגיעים בשל נושא בריאותי מסויים ושמחים להמשיך להגיע לדיקור סיני פשוט כי זה מרגיש להם טוב, במיוחד בתל אביב לפרגן לעצמיכם בטיפול אחת לשבוע, שבועיים זאת אחת המתנות הגדולות שאתם יכולים להעניק לעצמיכם.



13 צפיות
bottom of page