דיקור סיני לגיל המעבר
top of page

גיל המעבר



בשלב כלשהוא בחייך את יודעת כאשה שתחווי את תופעות גיל המעבר, זהוא זמן טבעי במחזור החיים בהם שינויים הורמונלים עוברים בגוף, מרבית הנשים בישראל חוות את תקופת גיל המעבר כדבר מאתגר בו נחוות רכבת הרים של תופעות שעלולות לשבש את איכות חייך. גלי חום, הזעות, חוסר שקט, חוסר שינה עוד הינם חלק מכך ויכולות להוביל אותך לקחת תרופות והורמונים חיצוניים אך אין זה חייב להיות כך. עבור נשים בסין ישנה נקודת מבט מעט שונה מבחינה תרבותית על תקופת גיל המעבר ומרביתם פונות לדיקור סיני וצמחי מרפא סינים על מנת לווסת תופעות אלו.

תאוריית היין והיאנג ברפואה הסינית מתייחסת לעולם סביבינו כמו גם לגופיינו ולהתליכים המתבצעים בו. באדם בריא יין מייצג את חמרי ונוזלי הגוף אך גם מייצגת אנרגייה פנימית המתבטאת בעיקר בלילה אשר מרגיע ומקררת בגוף ובנפש כאחד. יאנג הינו אנרגיית חיים המתבטאת בעיקר ביום היוצרת חום ותנועה. כאשר איזון בין יין ליאנג בגוף הינו הבריאות במיטבה. לדוגמא בפעילות גופנית הגוף משתמש באנרגייה היאנגית שלו ומקרר את עצמו בעזרת האנרגייה היינית המתבטאת כזיעת הגוף והמקררת אותו חזרה. בתקופת גיל המעבר החמר הייני יורד כתהליך טבעי בגוף, עקב כך האנרגייה היאנגית בגוף מתבטאת בצורה יתרה, וגורמת לחוסר שקט ולקשיי שינה, הדבר נכון עבור גלי חום, ותחושות יובש גם כן.

איזון בין יין ויאנג בתקופת גיל המעבר ניתן להשיג על ידי דיקור סיני, תזונה נכונה ובמידת הצורך מרשם זמני של צמחי מרפא סינים. אין כל צורך לסבול בתקופת גיל המעבר שעלולה להמשך לאורך שנים, ניתן לעזור ולטפל.

במרכז לדיקור סיני בתל אביב עזרה בתקופת גיל המעבר הינה שגרה עבורינו, צרי קשר וחווי הקלה כבר כעת


13 צפיות
bottom of page