אנשים עסוקים מפנים זמן ביומן לדיקור סיני. הנה 5 סיבות מדוע
top of page

אנשים עסוקים מפנים זמן ביומן לדיקור סיני. הנה 5 סיבות מדוע

עודכן: 27 ביוני 2020

דיקור סיני יכול לחמוק מהמודעות דווקא מהאנשים העסוקים הצריכים זאת ביותר.

כאשר הלוז שלנו צפוף, קשה למצוא זמן לפנות שעה ביומן, אך ככל שאתם יותר עסוקים, כך גדלה החשיבות של טיפוח עצמי. לחץ ומתח, אף כאלו מהסוג הטוב שבזכותם אנו מגיעים ליעדים ומטרות שהצבנו לעצמינו גובים מחיר פיזי ונפשי.

דיקור סיני עוזר לשמור על בריאות ואיזון במיוחד כאשר אנו עסוקים, הנה 5 סיבות מדוע לפנות מקום ביומן עבור דיקור סיני.


1. שינה

במיוחד לאנשים עסוקים החיים בסביבה לחוצה, שינה חשובה כגורם המפחית מתח ומחזיר אנרגייה. אנשים לעיתים מתקשים להחזיר את הגוף למצב של שלווה ורוגע בלילה על מנת לאפשר שינה עמוקה. דיקור סיני הינו כלי יעיל ביותר לטיפול בקשיי שינה אך עוזר גם לאנשים שאינם מדווחים על קשיי שינה שכן לדיקור סיני ישנה נטייה להפיק שינה עמוקה ונכונה המשחזרת אנרגיות חיוניות לגוף. הרבה מן המטפלים שומעים את האמרה "עכשיו שהזכרת, אני יושנת הרבה יותר טוב מאז תחילת הטיפולים"

2. חיזוק המערכת החיסונית

אם אתם באופן קבוע עובדים או מתפקדים שעות ארוכות יותר מיכולתכם הפיזית והנפשית באופן טבעי המערכת החיסונית שלכם עובדת שעות נוספות ועלולה להישחק. להיות חולה זה דבר שאנו מנסים להימנע ממנו במיוחד כאשר אנו עסוקים עם לוז צפוף, חשוב לתת עדיפות לרפואה מונעת. דיקור סיני מחזק את המערכת החיסונית כרפואה מונעת. לאחר טיפולי הדיקור, כבר אין צורך להפסיד ימי עבודה.

3. כוחות ואנרגיות

הטיפול עצמו הינו הרגשה נעימה ואנרגטית, בנוסף הרבה אנשים מדווחים כי שעות, ימים ואף שבועות לאחר הטיפולם רמת האנרגייה שלהם עלתה. אתם עלולים למצוא אתכם מתחמקים בעדינות מהנפילה האנרגטית אחרי ארוחת הצהריים, יותר חשק לעשות פעילות גופנית, או פשוט תחושה של רעננות ועירנות בריאה לאורך היום.

4. בהירות מנטלית

אנשים רבים מדווחים כי הם מתפקדים טוב יותר ושיכולת הפיקוס, מיקוד, וקבלת ההחלטות השתפרה ימים לאחר הטיפול בדיקור סיני ומתמודדים עם דברים אשר נטו לדחות מזה חודשים. זה כאילו מישהוא ניקה והבריק לכם את יכולת החשיבה התפיסה והפעולה, בצורה בה אינכם מעכבים את עצמכם על ידי התרוצצות המחשבה לכל מיני כיוונים. השקיעו בדיקור סיני כעת וראו את כיצד ערנותכם וחשיבתכם משתפרת.

5. שחרור מלחצים ומתחים

לא כולם מודים ואף מרגישים כי לחץ ומתח מתלווים לחייהם. הרבה פעמים אנשים מתרגלים לרמות מתח גבוהות במהלך היום כך שזה נהייה כביכול "המצב הנורמלי" עבורם. רק בהיעדר תחושות הלחץ והמתח אנשים מתחילים לשים לב כמה לחוצים ומתוחים הם היו מלכתחילה. לאחר טיפולי דיקור סיני תשימו לב כי בשגרת חיי היומיום דברים אשר גרמו לכם לתפקד באופן נמהר כבר לא כל כך מלחיצים כבעבר, אתם נינוחים ושלווים מבפנים ללא כל הקשר למשימות ולחיי היומיום ובשל כך ביצועייכם משתפרים טבעי כמעט מבלי לשים לכך לב.


איכות חייכם בהישג ידכם צרו קשר נשמח לעזור המרכז לדיקור סיני תל אביב

27 צפיות
bottom of page