טבילה בים, רגשות, גיטרה ודיקור סיני. מה הקשר ?
top of page

טבילה בים, רגשות, גיטרה ודיקור סיני. מה הקשר ?

עודכן: 1 באוק׳ 2020

יש משהוא בים שעושה לנו את, זה משרה עלינו תחושת שלווה ורוגע, אבל מה זה ? אדם חייכן ומלא אנרגייה טובה נכנס לחדר ופתאום הרגשתכם משתפרת מיידית משהוא בו גרם לכם להרגיש טוב, אבל אתם לא בדיוק יודעים מה זה. זה נקראה חוק סיבה ותוצאה, או השוואת ריכוזים. לרגש יש תדר, אותו התדר יכול להכווין תדרים אחרים ולהיפך. שבט אחים גם יחד כבר אמרנו ? אנחנו מתוך כוונה מודעת או שלא מודעת יוצרים את מה שאנחנו משדרים. 80 עד 70 אחוזים מגוף האגם הינם ממים. אנחנו מרגישים כל כך טוב בים מפני שהמיים בגופיינו מהדהדים עם המיים של הטבע, והטבע הטהור הוא אהבה. קחו שתי גיטרות באותו החדר, אם תפרטו על המייתר החמישי בגיטרה אחת, תוכלו לשים לב שבאותו הזמן המיתר החמישי של הגיטרה השנייה רוטט גם כן. מה קרה ? הוא קיבל השראה. מומנים לנסות זה אמיתי. באותה הדרך, המיים בגופיינו מקבלים השראה מהמים של הטבע בים ומשפיעים על הוויתינו.

אותו הרעיון יכול בוא לידי ביטוי עבור שני אנשים שנמצאים באותו החדר או הסביבה. לרגשות ישנם תדר והם מהדהדות ומכווינות בצורה הדדית האחד את השני, גם תחושות ורגשות. מבחינה אנרגטית אם נצרוך חדשות ונהייה בסביבת אנשים אשר אינם באנרגיות המועילות לנו, אנחנו נרגיש את זה, אם נטפח במודעות אנרגיות טובות, נפעל מרצוננו לבצע פעולות שמרגישות לנו טוב עם על ידי התבוננות על עצמיינו על כלל רוודינו מתוך התכווננות לאהבה עצמית, או אם על ידי פעולות המבטאות הכרת תודה, נתינה לאחר או שהייה לאורך זמן עם אנשים שמרגישים לנו טוב ונעשה זאת לאורך זמן, נשנה את התדר האנרגטי שלנו ברמה עמוקה ומבלי שנשים לב נרגיש יותר טוב, נתעורר יותר טוב, נלך לישון יותר טוב, ועוד הרבה דברים מתוקים ונחמדים.

דיקור סיני מה הקשר ? דיקור סיני נחקר ונמצא יעיל לטיפול במקרים רבים בהם שהרופאים לא הצליחו לעזור, אך מעבר לכך דיקור סיני הוא כלי להעברת אנרגייה. כאשר הדיקור הסיני נעשה על ידי מטפל או מטפלת מנוסים עם ההתכווננות הנכונה הריפוי מתבצע שבעתיים. ונשמרת אותה תחושה כאילו אחרי שהייתים בים. מעיין תחושת ריחוף כזאת, כמו ללכת על ענן. הרבה אנשים שמגיעים לטיפול בשל נושא בריאותי מסויים אוהבים להגיע גם אחרי הצלחת והחזרת האיזון הפיזי. מפני שזה מרגיש להם טוב להתאזן מידי פעם. מה זה האיזון הזה ? שווה לבדוק עודד גיאת המרכז לדיקור סיני תל אביב


17 צפיות
bottom of page