מעבר לדיקור סיני, 5 טיפים להרגיש יותר טוב

עודכן ב: פבר 6



מרגישים את זה שאתם יושבים בבית, צופים בטלוויזיה או גולשים בטלפון, או מבצעים איזשהיא פעולה בעבודה, ועושים זאת עם הרגשה.. איך אפשר לנסח את זה בקלילות.. לא משהוא ? בעזרת מודעות וכמה טיפים פשוטים אפשר לייצר אווירה שמאפשרת להמשיך את היום בהרגשה טובה. אל מעבר לדיקור סיני כמובן קבלו מספר טיפים שיישומם יעלה את איכות חייכם:


  1. הבנה כי אתם בהרגשה לא כל טובה אמנם זהוא דבר שנראה רגיל, אך ישנו הבדל בין חשיבה על המצב מתוך חוסר יכולת לשנות, ביקורת או הלקאה עצמית לבין זיהוי ניטרלי ללא "ניתוח" מיוחד את המצב. במידה ואתם מכירים בכך שהרגשתכם אינה מיטיבה תוכלו להתחיל לזהות אירועים מעין אלו ולהבין מתי הם קורים, מה הטריגרים שמפעילים אותם כמו על מה אתם חושבים בדרך כלל שזה קורה, עם מי אתם נמצאים, איפה זה קורה, באילו שעות ביום וכן הלאה, ועל ידי כך להתכונן בהתאם עם תוכנית פעולה. תכנית פעולה ? כן כן תכנית פעולה. שמביא אותנו לדבר השני

  2. תכנית פעולה דמיינו שאתם נמצאים שאותו מצב עם נטייה לדיכי ואתם בוחרים אחרת כדי לשנות את מצב רוחכם לטובה. אפשר אם אתם נמצאים בתנוחה מסויימת כאשר את רואים טלוויזיה תבחרו לסגור אותה ולצאת לטיול קצר בחצר או ברחוב לשאוף אוויר, או לרשום ביומן את אשר על לבכם, ייתכן שתבחרו להפסיק לראות סדרות שאינם מרגישות טוב עבורכם לאחר שאתם רואים אותם, ייתכן שתבחרו להתקשר לאדם אהוב ולשתף. נסו

  3. שיתוף אין כמו שיתוף כנה במצבכם כדי לעודד את מצב הרוח, מומלץ לתת תשומת לב בין שני מצבים: הראשון בין תלונה לא מועילה על "מצב" מסויים שלמעשה נותנת תוקף למצב בו אתם "חושבים" שאין לכם שליטה, לבין שיתוף כנה ברגשותיכם לגבי מצב מסויים לאדם שמרגיש נכון עבורכם. כאשר אתם משתפים ברגשותיכם עם אחרים אתם למעשה מייצרים תנועה לנשמה מאווררים אותם רגשות לא נעימים החוצה ומאפשרים בצורה טבעית לרגשות טובים ונעימים להגיע במקומם.

  4. שינוי מנח גופני נעשה מחקר על ידי :) שאומר כי לתנוחות הגוף שלנו יכולה להיות השפעה על כיצד אנו מרגישים, שימו לב שאדם שהולך שפוף בדרך כלל לא יהייה עם חיוך על הפנים, לעומת אדם שהולך זקוף ונראה חיוני גם בפניו. במידה ואתם מכירים בכך שהרגשתכם אינה טובה, שנו תנוחה, קומו, הימתחו, הזדקפו, צאו להליכה קלה בשכונה או ברחוב, 5 דקות של שינוי תנוחה יכולים להפסיק מעגל של רגשות שאינם מיטבים עימכם. כמובן שפעילות גופנית עושה פלאים בשחרור סרוטונין לגוף שמשפר את הרגשתכם הטובה.

  5. הכרת תודה - חוקרים בארה"ב מצאו שאנשים אשר מקדישים באופן יומיומי זמן לכתוב 5 דברים אפילו הפשוטים ביותר עליהם הם מכירים תודה נהיו מאושרים יותר. מבחינה אנרגטית כל מה שאתם נותנים לו תשומת לב גדל בחייכם. ככל שאתם בהכרת תודה על דברים מסוימים אתם למעשה מגבירים את תחושת הכרת התודה בקרביכם ומושכים אליכם יותר ארועים, אנשים ומצבים שייטיבו עמכם ועליהם תוכלו להכיר תודה.

במידה ואתם שמים לב שאינכם במיטבכם מבחינה רגשית לעיתים קרובות, אפשרי לעזור לעצמינו. הבחירה בכח הכח רצון שתמיד נמצא עימנו והתמדה בפיתוח הרגלים נכונים וטמעתם בחיינו הרגשה טובה נמצאת במרחק נגיעה כאור חמים בקצה המנהרה

עודד גיאת - המרכז לדיקור סיני תל אביב

33 צפיות0 תגובות
מפת האתר
footerLogo.png